Saturday, March 24, 2012

Magazine Series Ads



Title : Gaya Muslimah Sejati
Softwares : Adobe Photoshop & Illustrator
Tools : DSLR Camera Canon 500D, shoot in Photo Studio, Hi-Key.
Background : Projek akhir untuk subjek Professional Practice. Klien saya ialah Butik Cheeria Muslimah.  Saya ingin mengucapkan terima kasih pada pemilik butik ini iaitu En. Azmera Ahmad yang sudi bekerjasama untuk membantu saya melaksanakan tugasan bagi subjek Professional Practice ini. Terima kasih juga kerana sudi meminjamkan busana di butik anda... Kerjasama anda amatlah dihargai... Sebenarnya macam-macam item yang saya buat untuk butik ini... Mungkin pada post yang akan datang saya akan uploadkan hasil kerja saya itu... ^_^

Oh ye... Tak lupa juga kepada model yang terlibat iaitu Iznie... Terima kasih bebanyak kerana sudi meluangkan masa di Studio Photo Perfect Pictures... Senang ambik housemate/classmate jadi model...heheh...




No comments: