Sunday, November 20, 2011

Old Skool...


Title : Admiring My Teacher
Medium : Artline Pens 6.0, 2.0, 4.0
Background : Ini kisah mengenai zaman persekolahan saya ketika saya darjah 1. Saya sangat admire dekat guru kelas saya. Dia cantik dan memakai tudung. Satu hari saya datang ke sekolah dengan memakai tudung. Inilah kali pertama saya memakai tudung ke sekolah, semuanya disebabkan saya nak jadi seperti cikgu tu. Ketika di dalam kelas, cikgu sedang bercakap di depan. Tiba-tiba dia menyengetkan badan dan memandang saya. Saya pula nak jugak sengetkan badan tengok dia, sebab budak kat depan mengganggu pemandangan saya. Kemudian dia tersenyum dan berkata yang saya sangat comel bila pakai tudung. Budak-budak lain pun pandang saya. Lalu saya termalu sendiri! Rupa-rupanya cikgu tu perasan akan perubahan saya. Sayangnya, satu hari jelah saya pakai tudung masa darjah satu. Bila dah masuk darjah 4 barulah saya mula pakai tudung ke sekolah.

4 comments:

PUSAT TUISYEN MUDAH BELAJAR said...

luvly dear!

Kucing Itam said...

Thanks <3

pap said...

sgt comel!

lukisan ok..hehe

ape2 pun teruskan melukis kartun2 comel ye.

kamu mmg ade potensi n bakat yg besar!

Kucing Itam said...

Thanks 4 the comment Pap... Amin!