Friday, November 18, 2011

Kempen Alam Sekitar..

Hai... Post kali ini agak berbeza sebab untuk pertama kalinya saya ingin pamerkan hasil kerja berbentuk 2D Animation. Sejujurnya animation saya masih diperingkat beginner, amatur... Tapi saya tetap nak teruskan belajar animation ni, lagipun animation ni kalau dah power pakai flash memang best la kan... Lagi-lagi bila kita dapat tengok lukisan kita bergerak... Teruja sangat ok! Hehehe... Suatu hari nanti saya harap saya dapat hasilkan satu animasi yang tip top! InsyaAllah...

Dengan ini saya ingin mempersembahkan sebuah animasi 30 saat...




* Kalau tak paham jalan cerita ni, tengok berulang-ulang kali sampai paham...sekian... Hahah...

P/s: Animasi ni disiapkan dalam masa 2 hari. Dimulai dengan pembangunan karektor, pengisian warna dan latar belakang seterusnya digerakkan dalam software Adobe Flash CS3.

No comments: