Sunday, May 23, 2010

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim... ^^

Assalamualaikum... akhirnya aku telah membuat satu blog untuk mempamerkan hasil karya aku sepanjang menjadi student Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka di Unisel, Shah Alam... Dah lama sebenarnye plan nak buat Artblog ni, tapi banyak benda yang lebih penting pada ketika itu... Sekarang ni disebabkan aku dah tamat Diploma, ada lah masa sikit nak create blog yang baru ni... hehehe...

So, dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim aku ingin merasmikan KURONEKO's ART sebagai blog terbaru aku.... dengan alamat laman sesawangnye: http://artiscoolastic.blogspot.com/

So, kalo rasa bosan-bosan bace blog REFLEKSI MATA KUCING yang buat mata mengantuk sebab kena baca panjang lebar macam karangan SPM mata pelajaran Bahasa Melayu tu, (Padahal mase SPM dulu takdelah sepanjang itu aku berjaya karang) singgah-singgah la kat sini untuk me'release' tension, membuka minda dan menyucikan mata... hehehe...

Lain kali aku cerita lagi pasal KURONEKO ART ni eh... sekian, wassalam..

No comments: